TAMAN DESA MURNI GEMILANG - GUA MUSANG RM275K


⏩ TAMAN DESA MURNI GEMILANG (CORNER)
⏩ NOW RM275K (2 UNITS SHJ)
⏩ SEMI-D 1 1/2 TING (CORNER) RM275K
⏩ 3 BILIK BESAR / 2 BILIK AIR
⏩ GUA MUSANG, KELANTAN
.
⏩ LAST 2 UNITS SHJ (CORNER LOTS)
✔ Keluasan Tanah (2346sqft) 1st Lot
✔ Keluasan Tanah (2971sqft ) 2nd Lot
✔ Keluasan Binaan (1048sqft) sama
✔ Rumah Siap 80%
✔ Loan Kerajaan 100% LPPSA
✔ Loan Bank 100% (1st House)
.
⏩MAP LOCATION
https://goo.gl/maps/wKgQfn4Pi5p
.
✅ Hanya Untuk Warga Kelantan
✅ Hak Milik Kekal.
✅ 2 Last Corner Lot Units
✅ Keluasan Tanah (Berbeza)
.
⏩ TAWARAN ZERO KOS :-
✔ Tanpa Deposit
✔ Tanpa Down-payment
✔ Tanpa Yuran Booking
✔ Tanpa Yuran MOT
✔ Tanpa Yuran Guaman SPA
.
⏩ KEMUDAHAN ACCESS
✔ 2min 1.8km Hospital Besar
✔ 3min 2.1km Pejabat Daerah
✔ 3min 2.2km IPD Gua Musang
✔ 4min 2.4km Jab Imigresen
✔ 4min 2.4km JPJ Gua Musang
✔ 4min 2.4km Pasar Besar Gua Musang
✔ 4min 2.7km Masjid Besar Perasu
✔ 4min 2.7km Lebuhraya KL-Gua Musang
✔ 4min 2.8km Bank Islam, Dll Bank
✔ 4min 2.8km Petronas Pertol Station
✔ 5min 3.1km Masjid Tengku Faris
✔ 7min 4.5km Sek Tengku Indera Perta
✔ 7min 4.6km Pizza Hut
✔ 7min 5.0km Sek Gua Musang
✔ 8min 5.1km KTM Gua Musang
✔ 9min 5.3km Pekan Gua Musang
✔ 10min 10km Tabung Haji Gua Musang

⏩ SYARAT MEMOHON (SWASTA)
✔ Salinan IC pemohon
✔ Slip Gaji 3 bulan terkini
✔ Surat Pengesahan Jawatan
✔ LHDN EA Form (Jika ada)
✔ Statement KWSP/EPF
✔ Lain lain info pendapatan (Jika ada)
✔ CCRIS Report (Bank Negara FREE)
.
⏩ SYARAT MEMOHON (KERAJAAN)
✔ Salinan IC pemohon
✔ Slip gaji 3 bulan terkini
✔ Surat Pengesahan Jawatan
✔ Surat Taraf Berpencen / Kwsp
✔ Salinan ic pasangan jika berkahwin
✔ Salinan sijil nikah jika berkahwin
.
.
⏩ HUBUNGI UNCLE HARTANAH
www.wasap.my/60123475700/GUAMUSANG (Muhammad)

WEB www.unclehartanah.com
FB www.facebook.com/unclehartanah
IG www.instagram.com/unclehartanah
#
#
#unclehartanah #unclebmw #hartanah #misijutari #ejenhartanah #hartanah #tamansayang #salak
#realestate #realestateagent #tamandesaharmoni #botakanan
#hartanahsektorawam #sektorawam #sektorswasta #lppsa #rumahmampumilik #ppa1m #bbsap #tamanmulia #tronoh #setiawan #serimanjung #seriiskandar #kementeriankesihatanmalaysia #kementerianpendidikanmalaysia #polisdirajamalaysia #jabatankastammalaysia #cikgumalaysia #penjaramalaysia #JabatanImigresenMalaysia #hospitalmalaysia #penjawatawam

Comments

Popular posts from this blog

TERES 1 TING BANDAR BARU SETIA AWAN PERDANA (BBSAP) SITIAWAN RM168K

TAMAN DESA AMAN RM348,888 MAMBANG DIAWAN, KAMPAR